یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها
سرخط خبرها

دن‌کیشوت، الگوی سرمربی تیم ملی ایران شد| قلعه‌نویی در گذشته‌ها!

  • کد خبر: ۱۶۷۴۶۱
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۷
دن‌کیشوت، الگوی سرمربی تیم ملی ایران شد| قلعه‌نویی در گذشته‌ها!
امیر قلعه نویی اصرار دارد در گذشته‌ها و ماجراهایی که رخ داده بماند، اتفاقی خطرناک برای تیم ملی.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، امیر قلعه‌نویی در مصاحبه روز جمعه خود در روز نخست اردوی تیم ملی امید دوباره سعی کرد خاطرات گذشته را مرور کند و متلکی به منتقدانش بیاندازد. او مدعی شد به مدت ۱۰ سال با خیلی از آقایان جنگیده که ایرانی ها را باور کنید اما یک برنامه‌ای وجود داشت که ضد ایرانی و غرق در خارجی‌ها بود. او همچنین تاکید کرده اگر مربی خارجی الان روی نیمکت بود، برخی سعی داشتند تاکید کنند که در گروه مرگ قرار داریم!

فارغ از اینکه چقدر امیر قلعه‌نویی محق است و در گذشته به او در قامت سرمربی تیم ملی ظلم شده، بد نیست امیر یک بار دیگر جایگاه و کارنامه‌اش را مرور کند. او در شرایطی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده که ۱ دهه است هیچ جامی در تیم‌های مختلف نگرفته و در دوره قبلی سرمربی‌گری هم با حذف از یک چهارم نهایی جام ملت‌ها، در قامت یک بازنده از تیم ملی کنار رفته‌است.

جدای از نتایج که گویاست، امیر قلعه‌نویی یک بار برای همیشه باید پرونده گذشته ها را ببندد و اگر گلایه‌ای هم دارد باکسب نتایج درخشان در جام ملت‌های آتی پاسخ محکمی به مخالفان و منتقدانش بدهد، وگرنه متلک انداختن و اصرار به مظلوم‌نمایی نه تنها به او کمکی در ادامه مسیر نخواهدکرد، بلکه تیم ملی را درگیر حواشی مختلفی خواهدکرد‌.

اینکه در هر زمان و مکانی، قلعه‌نویی می‌خواهد پنجه روی صورت فردوسی‌پور یا دیگر منتقدانش بیاندازد، در شان سرمربی تیم ملی نیست به ویژه اینکه ضررهای زیادی هم به آرامش تیم ملی خواهدزد.

قلعه‌نویی بهتر از هر کسی می‌داند که مردم از تیم ملی قهرمانی آسیا می خواهند و اگر گمان می‌کند با این حرف‌ها می‌تواند توقع‌ها را در حد صعود از گروه مایین بیاورد، سخت در اشتباه است. فرقی نمی کند که اسم گروه ایران را مرگ بگذاریم یا زندگی، مهم توقع مردم از تیمی متشکل از لژیونرهای سرحال و آماده است. مردم از تیمی که آقای گل لیگ پرتغال و ستاره هایی مثل سردار و جهانبخش و بیرانوند دارد، قهرمانی می‌خواهند آقای قلعه‌نویی، همانطور که از کی‌روش و برانکو هم چنین خواسته‌ای در زمان خود داشتند و محقق نشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->